Tagasikõne

Lahendame ülesandeid klientide kaasamises internetiturunduse kaudu

Parimate reklaamipindade valimine teie sihtgrupi jaoks

Optimaalsed paigutamise hinnad

Väljumine Skandinaavia turule

Töö kogemus keeruliste
В2В ja В2С – temaatikatega

Palun teatage, mis teid huvitab, meie võtame Teiega ühendust telefoni teel

Millisest Internetiturunduse liigist olete huvitatud?


Milline strateegia liik sobib Teile?


Mis liiki veebilehele soovite kaasata kliente?



Muu info teie eesmärgi kohta

B2B müügid — mis see on?

B2B müük — business to business (äri äri jaoks) — see tähendab, et firma või firma allüksus müüb oma kaupu/teenuseid korporatiivsetele klientidele ehk teistele firmadele. Tulemusena müüakse midagi (kaupu/teenuseid), mille abil teised firmad teevad oma äri B2C turul.

Mida tähendab B2C müük?

B2C müük— business to customer (ärilt – tarbijale) — tähendab kauba/teenuse müüki firma poolt füüsilisele isikule. Seega, B2C firmad asuvad lõpptarbijaga suhtlemise esireas, aga segment B2B asub alati toiduketi keskel. See tähendab, et oma töös orienteeruvad B2B firmad teiste äride vajadustele.


Kontaktinfo

Kuidas toimib internetiturundus teie ettevõttes?

Kuni teised firmad vaatavad nõutult ringi, miks nende äri areneb aeglaselt, teie võite juba praegu seda muret lahendada. Igaveseks unustada edendamise raskused aitab internetiturundus.

Nelja "P" valem ("product" - toode, "price" – hind, "promotional" – edendamine, "place" – levitamine) täna hakkab aktiivselt töötama võrguruumis, mis otseselt räägib vajadusest pöörduda sihtgrupi poole erinevate internetiressursside vahendusel.

Kuidas töötab Workline?

Loo oma päring

Saa tasuta pakkumine

Saa rohkem müüke